Cjelodnevni program - rano učenje stranog jezika

Provodi se u dvije skupine.

Engleski jezik je u ovom programu samo jedan kraći dio odgojno-obrazovnog procesa i oblik njegovog obogaćivanja. (1 do 1,5 sat dnevno- situacijski ).

CILJEVI:

  • Stvaranje uvjeta za komunikaciju na engleskom jeziku
  • Poticanje motiviranosti i interesa za engleski jezik
  • Razvijanje sposobnosti slušanja stranog fonološkog sustava
  • Usvajanje melodije engleskog jezika
  • Omogućavanje spontanog i aktivnog sudjelovanja u skupnim ili individualnim zbivanjima na materinjem i engleskom jeziku
  • Omogućavanje spontanog razumijevanja, pamćenja i reprodukcije engleskih riječi i izraza
  • Utemeljivanje kvalitetne osnove za kontinuitet učenja stranog jezika


PREDNOSTI RANOG UČENJA STRANOG JEZIKA

  • mlađa djeca lakše i uspješnije usvajaju fonetički sustav, ritam i intonaciju stranog jezika
  • govorni aparat u razvoju je elastičan i lako prihvaća glasove stranog jezika
  • oblikovanje pozitivnog stava i interesa za strani jezik i druge kulture općenito
  • usvajanje jezika uz trajni osjećaj zanimljivosti i zabave pozitivno utječe na motivaciju za daljnje učenje
  • učenje integrirano u sve odgojno obrazovne sadržaje – posebice u svakodnevne životne situacije
  • nastavak učenja od 1. razreda OŠ s već razvijenim samopouzdanjem, samopoštovanjem i željom za novim znanjem


Svrha je pružiti mogućnosti upoznavanja stranog jezika i postupno uvođenje u komunikaciju na engleskom jeziku, te stvaranje kvalitetne osnove za kontinuitet učenja engleskog jezika.
Program je namijenjen djeci od navršene 4. god. života.

  • 1skupine
  • 4 kvalitetna i educirana odgojitelja
  • 14 godina iskustva
  • manji broj djece u skupinama
  • kvalitetna sredstva i oprema


TKO RADI U PROGRAMU RANOG UČENJA ENGLESKOG JEZIKA?

Odgojitelji educirani za rad na engleskom jeziku:

  • DARIJA GAJGER, VŠS odgojitelj
  • GORDANA HORVAT, VŠS odgojitelj
  • SANJA TOMERLIN-BARAĆ, VŠS odgojitelj
  • ANITA CVITANOVIĆ, VŠS odgojitelj

Ispiši stranicu